Thursday, September 20, 2012

stairway to egypt ^^

"dup dap dup dap" <--- bunyi jantung aku..start dari tarikh aku tulis entri ni,tinggal 8 hari ja lagi nak pegi mesir..arrghh..neves + ketaq + takut + menggigil-gigil..huhu..

HOUSEMATES!!!


Nurul Amirah Binti Misbari 19
Siti Norazlin Binti Abd Rahman 19
Nur 'Awatif Madihah Binti Ab Rahim 19
Hani Nabilah Binti Ahmad Qamel 18
Noor Diyanah Binti Jalaludin 18
Nur Aainaa Ayuni Binti Abd Rahman 18

aku sebenarnya tak dapat emel lagi pun pasal siapa housemates aku..huhu..tapi tetiba~~kak nurul hantar mesej bagitau kata aku housemate dia..

hee..dalam rumah kami ada 3 akak + 3 adik ^^ macam balance je kan? kenapa akak adik?mestila sebab umo kami tak semua nya 18 ta0n..

akak housemates : kak nurul,kak lin,kak madihah
adik housemates : hani,diyana,yuni

erkk..aku soh diorang panggil yuni bole tak?macam nak termuntah dak?hahahaha..

lupa nak gitau,ketua rumah kami ialah (or adalah?) kak nurul ^^ dan kami menetap di rumah 7 :D

and kami semua baru nak masuk first year kat tanta!!! macam meriah ja ada kak yang mungkin lebih meced??tapi masing2 baru nak start belaja kat tanta..rasa macam ada kak yang boleh tunjuk ajar mana yang tak faham nanti (walaupun sama2 baru belaja.haha)

walaupun tinggal lebih kurang seminggu je lagi nak fly,dan segala rasa bercampu baur dalam hati ni,tapi tetiba rasa eksaited sebab dah kenal dah housemates..selaen housemates,aku tak kenal pun budak2 medicmesir tanta yang laen T_T

tapi untungnya aku,sebab aku sama flight ngan kak lin!!hee..ahernya ada jugak orang yang aku kenal kat epot nanti =")

assalamualaikum =)








No comments:

Post a Comment