Thursday, September 13, 2012

sesi reunion 3 : sakan berjalan bersama ja'a ^^

hehe..yang ni paling best ! dua hari aku berjimba-jimba dengan si jAa nih..

lokasi : sunway carnival mall,penang --> kondominium mutiara,bandar perda --> kg kuala kurau,perak
tarikh : 07.08.2012 - 08.09.2012 JUMAAT-SABTU


nampak tak betapa sakannya kami berjalan? haha..

SUNWAY CARNIVAL MALL,PENANG
pagi jumaat,ayah aku hantar aku pi rumah jAa..then,dari rumah jAa,mak jAa drive kami sampai sunway =)

nampak tak mata aku yang tak cukup tido tu >.< 

ini dalam kereta otw pi penang =)

adik jAa yang 8taon tu snap pic kami..nampak betapa tinggi kamera dia pegang ^^

haha..lawak toi adik jAa snap pic ni..nampak bahagian atas muka ja ~

disebabkan aku sangat jarang pegi penang sebab nak jenjalan,maka aku taktau nak bajet masa perjalanan.aku dok ingat jauh la kan dari SP pi Penang..hebad kot jAa ajak hangout kat penang.. tup2,setengah jam ja dah sampai sunway carnival..haha..sat ja kot sampai dah depan bangunan SC =D

hehe..typical female teenagers..snap pic depan cermin toilet..

mula2 masuk SC,terus head to da toilet ^^

ni dah sampai SC,rasa cam nak menyegakkan diri dulu..sebab tu bajet leh nampak segak ar pi toilet pebetul tudung + shawl yang da serabut gila eventhough dok dalam keta setengah jam ja ^^

then kami pegi jenjalan sampai tingkat atas sekali..keh3..masuk2 terus je menonong sampai atas =D
cari brunch..hee..breakfast ta cukup kenyang..lunch pulak cam awal lagi..


suke kedai ni sebab tempat die cantik ^^ sesuai untuk kami bergamba..ngeh3.

jAa si promoter untuk waffle yang sedap lagi lazat ^^


acehh..bajet na snap pic ngan anak omputeh yang comels tuwh =D

love dis pic jugak ! cer teka aku yang mana satu =D *btw,akak jual waffle tu tengok peliks je kat kami.ada kami kesah??haha *

selepas berjaya memborong dua waffles cekelat setiap seorang,maka kami pun berhambus dari kedai tu dan menonong ke kaunter jual tiket wayang ^^ rutin wajib kalo g shopping mall =) then,terus je pegi explore satu mall..jakun tak penah datang sunway carnival..hee.jAa takpa ar penah gak datang..dier ar jadi tourist guide aku ^^

kami turun sampai tingkat 1..then masuk parkson.pegi bahagian baju..and one more character of typical female teenagers,masuk fitting room bajet cantek snap pic ^^

semad tak cermin camni?sekali masuk,semua dinding dia adalah cermin..kira 3dinding cermin ar..*jakun lagi*haha

angel dia cantik je..*angel sudut not angel bidadari*keh3

motif?saje nak upload bebanyak ^^

after je selesai sesi photoshoot,ah sudah tinggal 15minit je nak masuk panggung..dah la kami kat tingkat bawah sekali..na panjat eskalator sampai tingkat atas sekali T_T sampai atas,kami g beli air jap..memang kalut giler ar nak kejar masuk wayang..sampai2 duit balance pun malas nak amek ^^ masuk2,fuh selamat.. tak mula pun lagi..lagi best cuma ada 5 orang je dalam panggung..hairan jap mula2..then baru teringat,oh kami tengok wayang pukul 2 hari jumaat..no wonder la tader sorang pun laki -.-" and kami masuk awal lagi rupanya..haha..jam cepat setengah jam kot..

dalam panggung..tengok syurga cinta..eh salam cinta..hee ^^

habis wayang pukul 3.30pm,kami terus g surau..and jumpa balek ngan ummi jAa and adik jAa kat situ..kami jalan asing2,nak privacy kononnya =D habis wayang memang sah la tesangat2 laparnya aku ngan jAa..so,ajak mak jAa ar g makan..mesti ar mak jAa yang akan support duit makan kami..ngeh3..

*dah hilang dah shawl aku.malas pakai lepas solat* aku with nasi secotek and ayam blackpepper milik jAa plus hot choc  aku^^

jAa with nasik secotek and ayam smokey bbq milik aku plus air ribena milik adik jAa ^^

macam sir henry middleton tak ? oh my english ! :p

sebenarnya agak takut dengan kerlingan mata sendiri ^^


sumpah lawak muka jAa..haha..dia nak cakap pa tah kat ummi dia yang tolng snap pic kami ni..

nampak tak betapa cantik dan cutenya ummi dan adik jAa ?

aku admire ummi jAa sebab muke die cantik and awet muda..ingat kacukan rupanya orang banjar ^^ and adik jAa pulak aku suka dengar suara die yang halus tu..anak bongsu,boleh tahan manja =)

eh tetibe ? haha..sebenarnya tengah ummi jAa nak snap pic aku ngan hot choc ni,tetibe datang waiter *hensem gak ar* bawak pesanan kami..err..mesti la malu nak teruskan berposing..dats y mata aku tengok waiter + tangan aku still angkat peace + tangan kanan cover gelak.. ^^

aceehh bajet romantik main suap2.. *sekali lagi,kami buat taktau ja kalo ada yang pandang peliks..hee..takmalu betul*

ini pun dah kenyang dah ^^ alhamdulillah

atas kemurahan hati ummi jAa,kami dapat makan dekat kenny's rogers roasters ^^
*aku sedang text someone =)*

sekian,kami nak makan dengan lahapnya lepas penat menjalani photoshoot =D

oke sampai sini je dulu kot..nak cerita pasal 2hari aktiviti memang takkan cukup la kan dengan satu entri =)
so,aktiviti kami kat tempat lain akan disambung dalam entri lain.to be continued ^^

assalamualaikum =D













No comments:

Post a Comment