Monday, September 10, 2012

sesi reunion 1 : sepetang bersama wanie ^^

insyaALLAH sempena aku bakal fly ke egypt 28.09.2012 ni,maka aku dengan sangat rajen nya plan and rancang perjumpaan,pertemuan dan reunion dengan mereka2 yang sempat aku jumpak. =)
so,here the very first event sempena aku nak jumpa kawan2 buat kali terakhir sebelum ke negara orang..

 aku jumpak dengan kawan PLKN aku..aku panggey dia wanie..kami jumpa just sekadar nak melepas rindu *aceewah* dan tangkap gambar banyak2 buat kenangan..

tempat : kfc central square,sungai petani
tarikh : 27.08.2012 ISNIN
masa : 5pm - 6pm

dengan sekali rancang,terus je jadi event ni..memang senang ar wat event ngan wanie nih..*bahagia*
haha..disebabkan wanie sekolah form 6,so kami rancang pukul 4petang ar..tapi aku siap lambat sangat and tunggu kak aku aka si driver bersiap pulak,so aku sampai cs kul 5petang..ngeh3..

sampai2,kak aku pi beli apa yang patut..hehe..kami just duduk kat kfc and sembang pasal masing2..habis bersembang memang sesi bergamba ar =D

wanie snap pic ni..tu sebelah tu tangan kak aku nak amik ayam kepsi.kekeke

wanie edit ^^ lepas 6 bulan tak jumpa,wanie maintain kecik comey,aku yang membesaq.haha.

again,wanie yang snap sebab dia duduk depan aku =D

1 - air ijat,member wanie
2 - air aku kongsi2 sikit ngan kak aku
3 - coolblog wanie
4 - air kak aku.

aku snap pakai fon comel-cikai aku tu.hehe...jadi blur gamba wanie yang cun ni ^^


wanie ngan ijat..ijat tukang bawak moto bawak dia mai sg petani dari merbok..

bajet photographer padahal tak semad pong -.-"

aku ngan kak aku si penunggang moto yang bawak aku mai cs ^^

and lepas habes makan + sembang + snap pic,kami berpisah kat depan pintu kepsi =)

aku suka gila gamba ni..cun ar wanie edit..paling best tang quote bawah tu ^^

assalamualaikum =)







No comments:

Post a Comment