Wednesday, September 12, 2012

random things of random thinking

semalam aku baca belog hanis zalikha..*eh tetiba ja tulis tadak intro.hee* malam sebelum tu aku tengok video fatin liyana kat utube..aku rasa macam..ish..bestnya belog depa..ish..cantiknya gamba depa..ish..jelesnya dengan kesempurnaan depa..

so harini aku nak tulis random things la kan..

1) ayat belog depa slumber,lawak,best,funny,cool,n so on~~ *unlike my own writings..tulis sebab syok sendiri..eh terkutuk diri sendiri.kekeke*

2) dua2 muda lagi tapi dah achieve banyak benda dalam hidup

3) dua2 model sambilan..so ofkos la dua2 cantik,menarik,tertarik kau memang da bomb!haha

4) aku teringin nak tiru cara penulisan diorang..hanis zalikha punya ayat memang lawak gak kekadang and attract aku untuk baca dengan lebih banyak banyak banyak sampai tak tido semalaman *but of course la aku baca entri bahasa melayu beliau dan caption setiap gamba..ngeh3..tak suka baca entri english.malas na translate*

5) fatin liyana memang coolio habis..dia jenis style ikut suka dia ar.sempoi ja..ayat belog pun ta boring.isk jelesnya aku..dah la doktor + model + blogger terkenal..

6) so kenapa aku cerita pasal diorang?*eh sekejap depa,sekejap diorang..ngeh3..*motif tulis pasal diorang? takkan sebab jeles?bukan..sebab aku nak jadikan diorang as inspirasi aku untuk lebih maju ke depan dalam arena blogging.kekeke..

p.s : siapa tak kenal hanis zalikha and fatin liyana,aku malas nak terang. *bajet ada orang suruh terang la kan* nah link diorang =)

hanis zalikha : http://inibelogsaya.blogspot.com/
fatin liyana : http://honeykoyuki.blogspot.com/

tengok nama belog pun best ja..hew3..instead of cari link belog diorang,nak google tekan nama diorang pun da boleh jumpa belog diorang..betapa femesnya dua gadis cantik nan jelita nih ^^

assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment