Tuesday, October 13, 2015

what doesnt kill me makes me stronger

assalamualaikum.
setelah sekian lama meninggalkan arena blog, maka ayat aku pun dah jadi skema kahkah,

ok start balik.
pasaipa tetiba buat entry baru?
-pasai tetiba rasa nak menulis. boleh tara tu?

sebenaqnya banyak benda yg berlaku sepanjang setahun dua aku tak menulis ni.
sebenaqnya jugak benda2 ni la yg mematangkan aku rasanya *matang ka aku ni hikhok*

ish sebelum menulis rasa byk sgt benda nak share. bila dah tulis ayat tu takmau keluaq huuu T_T

hmm hidup aku sama ja. student kat mesir. study-pi kelas-hafal buku-exam-cuti semester-belajaq balik. boring nya hidup aku ni aku rasa. yala. tak berapa nak jumpa kebahagiaan kat mesir ni.
dok sini dgn kawan2 ja. family nun jauh di malaysia. kawan2 baik masing2 belajaq kat tempat masing2. tercampak la aku ke satu negeri yg sgt asing bagi aku. kena mulakan hidup baru. dgn orang2 baru. dengan suasana baru, thats why la kot aku tak menulis lama dah kat sini. busy uruskan hidup yg kucar kacir. support system tak berapa nak kuat.

i want my happiness back T_T

No comments:

Post a Comment